Proiectul HIGH PERFORMANCE GREEN PORT – „PORTUL VERDE ŞI DE ÎNALTĂ PERFORMANŢĂ – ETAPA A DOUA -CONSTRUCTIA”, a fost lansat oficial marţi, 31 mai.

Prin intermediul acestuia, în Zona Liberă Giurgiu va fi construit un port cu acces trimodal (rutier, naval și feroviar). Echipa de proiect formată din reprezentanții ILR Logistica Romania SRL, Industrie Logistik Linz GmbH, ai Primăriei Municipiului Giurgiu și ai Zonei Libere Giurgiu, împreună cu invitați de la Ministerul Afacerilor Externe, al Finanțelor, al Transporturilor, s-au deplasat la fața locului pentru a vizita terenul unde va fi construită hala trimodală.

Potrivit reprezentanţilor Primăriei Giurgiu, edilul-şef, Nicolae Barbu, a prezentat istoricul feribotului și planurile de viitor ale municipalității pentru acea locație unde, conform proiectului, se va construi hala.

„Partea a doua a evenimentului a continuat în sala de ședințe a Primăriei, unde directorul general al ILR, Ralph Gallob, a făcut o scurtă prezentare a proiectului, cu detalii privind bugetul proiectului, activitățile ce îi revin fiecărui partener, calendarul activităților. Acesta a explicat totodată că s-au obținut deja toate autorizațiile de construcție, iar în momentul de față se urcă pe SEAP documentația de atribuire a contractelor, Primăria Giurgiu având deja în curs licitația pentru partea sa de proiect”, se arată într-un comunicat al reprezentaţilor autorităţilor locale.

HIGH PERFORMANCE GREEN PORT – „PORTUL VERDE ŞI DE ÎNALTĂ PERFORMANŢĂ” –ETAPA A DOUA-CONSTRUCTIA, în valoare de 15,5 milioane de euro, este unul din cele 14 proiecte de infrastructură depuse de România pentru contractarea de fonduri europene în cadrul Programului „Connecting Europe Facility” (CEF). Proiectul vizează refacerea şi modernizarea cheului de descărcare, investiţii în utilaje cu performanţe ridicate, extinderea căii ferate pentru realizarea unei infrastructuri trimodale de transport, reabilitarea infrastructurii rutiere din interiorul zonei portuare, dragarea canalului navigabil, modernizarea sistemelor de tehnologie a informaţiei existente şi integrarea în cadrul Sistemului de Informaţii Fluviale.
Proiectul a avut avut și o primă etapă, de 800.000 euro, în care a fost realizată partea de studii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.