Vineri, 19.10.2018, începând cu ora 12.00, la sediul Direcției Regionale a Finanțelor Publice București se va desfășura o întâlnire cu contribuabilii care va avea tema „Case de marcat – facilități, obligații, termene”.

Operatorii economici care au obligația de a utiliza case de marcat electronice fiscale, în conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 28/1999 privind obligația operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicată, cu modificările și completările ulterioare, sunt așteptați în strada Dimitrie Gerota nr. 13, sector 2, sala 319, etaj 3, iar specialiștii ANAF vor răspunde la întrebările legate de tema sesiunii de asistență.

 

Înscrierile se fac, în limita locurilor disponibile, utilizând Formularul de contact de pe pagina de internet a Agenției Naționale de Administrare Fiscală.

 

Reamintim că pe site-ul www.anaf.ro, a fost actualizat recent Ghidul cu privire la înregistrarea informațiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale, precum și la emiterea certificatului de atribuire a numărului unic de identificare – în etapa preoperaționalizare registru.

Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Giurgiu

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here