Consilierii judeţeni se vor reuni joi, 9 februarie, într-o şedinţă ordinară, cu 32 de puncte pe ordinea de zi, scrie pe pagina de Facebook a CJ Giurgiu.

Reprezentanţii instituţiei notează că aleşii giurgiuveni vor avea de aprobat două proiecte privind constatarea încetării de drept a calităţii de consilier judeţean, înainte de expirarea duratei normale a mandatului, a Marianei Corbea şi Gabriel Niţă, ambii din PSD. Vor fi validaţi supleanţii care vor depune jurământul.

„De asemenea, consilierii judeţeni vor dezbate şi vota mai multe proiecte privind aprobarea actualizării Devizului general după incheierea contractelor de achiziție publică, cu cota de T.V.A. de 19 % pentru lucrările rest de executat pentru drumurile: DJ 401, DJ 412 C, DJ 401 A, DJ 404, DJ 601, DJ 505, DJ 412.

Totodată, vor fi dezbătute şi suspuse la vot următoarele proiectele:

– privind constituirea, alimentarea și utilizarea Fondulul de Întretinere, Inlocuire si Dezvoltare pentru investitia „Sistem de Management Integrat al Deseurilor solide in judetul Giurgiu”

– privind aprobarea actualizării Programului Judeţean de Transport Persoane prin curse regulate, pentru perioada 2014 – 2019

-privind aprobarea atribuirii unui traseu pentru efectuarea transportului public de persoane prin curse regulate speciale şi eliberarea licenţei de traseu pentru S.C. GISTAR S.R.L.

-privind aprobarea realizării de către S.C. Administraţia Zonei Libere Giurgiu S.A. a unei evidenţe cadastrale electronice a terenului în suprafaţă de 1.604.528 mp,  proprietate publică a Judeţului Giurgiu, situat în Giurgiu, str. Portului, nr. 1- 2

-privind aprobarea înfiinţării Societăţii GIURGIU PRESTĂRI SERVICII S.R.L.

privind promovarea temporară a domnului Ion Violini pentru exercitarea funcţiei publice de conducere de director executiv al Direcţiei  Judeţene de Evidenţă a Persoanelor   Giurgiu

-privind aprobarea criteriilor, procedurilor şi atribuţiilor specifice în vederea ocupării funcţiei de administrator public

-privind aprobarea achiziţiei de servicii juridice de asistenţă şi reprezentare de către Spitalul de Pneumoftiziologie Izvoru

-privind aprobarea asigurării cofinanţării etapei asistenţei tehnice a proiectului regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată din judeţul Giurgiu în perioada 2014-2020.

-privind aprobarea transmiterii din domeniul public al Judeţului Giurgiu în domeniul public al orașului Bolintin-Vale a terenului în suprafață de  34215 mp, aferent Spitalului Orașenesc Bolintin-Vale, situat în Comuna Bolintin-Deal

-privind darea în administrare  Direcției  Județene de Transport, Administrarea Drumurilor Județene și Control Trafic a unor spații

-privind prelungirea dării în folosinţă gratuită a unor bunuri mobile aflate în patrimoniu judeţului Giurgiu către Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Giurgiu

-privind modificarea componenţei nominale a Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului şi Urbanism

-privind modificarea poziţiei nr.10, anexa nr.8 la Hotărârea Consiliului Judeţean Giurgiu nr.142 din 13.12.2016 privind “taxă chirie sală de dans” percepută de Centrul Judeţean pentru Conservarea şi Promovarea Culturii Tradiţionale Giurgiu în anul 2017

-privind aprobarea modificarii Anexei nr 2 la Hotărârea Consiliului Județean  nr. 214  din 21.12.2015

-privind desemnarea reprezentantului judeţului Giurgiu în Adunarea Generală a Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară „Iluminat Public Eficient”

-privind modificarea Hotărârii nr.20 din 15 iulie 2016 privind desemnarea reprezentanţilor Consiliului Judeţean Giurgiu în Colegiul Director al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Giurgiu

-privind desemnarea reprezentantului Consiliului Judeţean Giurgiu în Consiliul Consultativ al Centrului de Asistenţă Medico-Socială Mogoşeşti

-privind desemnarea reprezentanţilor Judeţului Giurgiu în Adunarea Generală a Asociaţilor la S.C. GIURGIU PRESTĂRI SERVICII S.R.L.”

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.