Primarul municipiului Giurgiu, Nicolae Barbu, a postat, recent, pe pagina sa de Facebook, un alt capitol din progamul său de dezvoltare durabilă a urbei noastre.

„Pentru a beneficia de un oras modern, pe langa Mobilitate Urbana, am dezvoltat si proiecte destinate cresterii capacitatii adminitrative. Iata care sunt acestea:

CREŞTEREA CAPACITĂţII ADMINISTRATIVE
1. Proiect SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU MANAGEMENTUL RELAţIEI CU CETĂţENII – valoare aproximativă 500.000 euro, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa 1 – Administraţie publică şi sistem judiciar eficient,
●Proiectul porneşte de la necesitatea creşterii gradului de mulţumire a cetăţenilor în privinţa relaţiei cu autorităţile publice
●Prin realizarea proiectului va fi îmbunătăţită relaţia dintre cetăţean şi autorităţi

2.Proiect SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU MANAGEMENTUL UNOR SERVICII PUBLICE, valoare aproximativă 500.000 euro
●Finanţare prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa 1 – Administraţie publică şi sistem judiciar eficiente, fonduri naţionale, fonduri proprii
●Prin realizarea proiectului serviciile publice cetăţenilor vor fi furnizate într-un mod mai eficient, adaptate nevoilor cetăţeanului

3.Proiect SISTEM DE MĂSURARE A GRADULUI DE MULţUMIRE A CETĂţENILOR ÎN
RAPORT CU ACTIVITATEA ADMINISTRAţIEI PUBLICE, valoare aproximativă 150.000 euro
●Finanţare Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa 2 – Administraţie publică şi sistem judiciar transparent, fonduri naţionale, fonduri proprii
●Proiectul porneşte de la necesitatea monitorizării gradului de mulţumire cetăţenilor în ceea ce priveşte activitatea funcţionarilor administraţiei locale
●Prin realizarea proiectului va exista posibilitatea ca Primarul sau factorii de decizie să cunoască în orice moment nemulţumirile cetăţenilor în privinţa eficienţei rezolvării nevoilor acestora. Acest lucru se va realiza prin amplasarea unui aparat automat la intrare (similar cu cele de la bănci), unde cetăţenii care vin cu o problemă îşi iau un bon de ordine, apoi sunt direcţionaţi către biroul respectiv din Primărie, deci către un funcţionar public.

4.Proiect PROGRAM DE INSTRUIRE/PERFECţIONARE A PERSONALULUI APARATULUI ADMINISTRATIV , valoare aproximativă 300.000 euro
●Finanţare prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa 1 – Administraţie publică şi sistem judiciar eficient

5.Proiect REALIZAREA hĂRțII GIS A MUNICIPIULUI GIURGIU, INCLUZâND
UTILITĂţILE ExISTENT , valoare 1 milion euro
●Finanţare prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa 1 – Administraţie public şi sistem judiciar eficiente
●Prin realizarea proiectului toate informaţiile din teren vor fi puse pe o singură hartă electronică (informaţii despre străzi, cadastru, construcţii – tipul construcţiei, anul construcţiei, nr de etaje, suprafaţă, etc, trasee de utilităţi). Primarul şi factorii de decizie au acces la toate aceste informaţii rapid şi vor lua deciziile mult mai rapid, în favoarea cetăţenilor.
6.Proiect REALIZARE DE PLANURI SPAţIALE ŞI URBANE (planuri urbanistice zonale, planuri de amenajare a teritoriului, amenajare peisagistică, cadastru şi carte funciară a zonelor urbane)”.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.