Unde poate fi servită o mâncare bună, cine, când cântă şi la ce local, ce piese de teatru pot fi vizionate, când avem meciuri în Liga I sau ce se întâmplă de Zilele Oraşului. Toate aceste informaţii vor fi transmise atât românilor de pretutindeni, cât şi străinilor, în primul rând prin intermediul unui site creat la nivel naţional.

Giurgiu, datorită Centrului Naţional pentru Informare Turistică(CNIT) realizat de Primăria municipiului cu fonduri europene, va intra în circuitul turistic naţional. Pentru aceasta, este nevoie, desigur, de sprijinul tuturor celor interesaţi ca turiştii să le calce pragul.

În acest sens, joi, 25 februarie, Camera de Comerţ Giurgiu a găzduit o întâlnire între reprezentanţii autorităţilor locale şi cei ai instituţiilor de cultură, dar şi cu administratorii de hoteluri, baruri, agenții de turism.

„Giurgiu are nevoie de promovare, de prezentarea unor informaţii cât mai utile pentru consumatorii de turism, fie că vorbim despre turism de afaceri, de plăcere, cultural, ecumenic sau chiar medical. Avem posibilitatea să le prezentăm tuturor celor care trec prin Giurgiu sau vin la meciuri, care sunt serviciile turistice din acest oraş- nu mare, dar care trebuie să-şi prezinte ofertele”, le-a transmis celor prezenţi primarul Nicolae Barbu.

Astfel, cei de la Muzeu, de la Centrul Ion Vinea, Centrul de Conservare şi Promovare a Culturii Tradiţionale, de la Biblioteca Judeţeană, dar şi reprezentanţii barurilor, restaurantelor şi hotelurilor din Giurgiu au fost invitaţi să participe la crearea unei baze de date. Informaţiile vor fi urcate pe site-ul respectiv ce are o secţiune specială pentru municipiul Giurgiu. Pagina de Internet va fi actualizată permanent.

De asemenea, aceleaşi informaţii vor putea fi obţinute şi la Centrul de Informare Turistică din Parcul „Mihai Viteazul”.

„Ca Centrul să devină util, avem nevoie de informaţii de la dumneavoastră, nu doar acum şi nu doar la modul general. Ci să ne înştiinţaţi, permanent, cu privire la evenimente, oferte, ca cei de la Centru să poată oferi, la rândul lor, informaţii în timp real(…). Cea de-a doua fază o reprezintă crearea unei hărţi turistice ce va cuprinde toate obiectivele din municipiu. Avem nevoie de sfaturile dumneavoastră, pentru că ştiţi cel mai bine cum să vă promovaţi serviciile”, a mai spus Barbu.

Angajaţii CNIT au prezentat, în detaliu, cum ar trebui să arate harta turistică, dar, de asemenea, au vorbit şi despre viitoarele atracţii din municipiu. Una dintre acestea este Baza de Agrement de la Canalul Cama- acolo unde vor fi organizate plimbări cu barca sau hidrobicicleta şi competiţii nautice, obiectiv turistic ce va fi gata la începutul lunii mai.

„Deschiderea Centrului Național de Informare și Promovare Turistică are o importanță foarte mare atât pentru municipiul Giurgiu, cât și pentru Regiunea Sud-Muntenia. Prin acest proiect se dorește dezvoltarea economică a întregii zone. Obiectivul general al Centrului National de Informare și Promovare Turistică este dezvoltarea turismului și creșterea numărului de turiști în municipiul Giurgiu precum și în zonele limitrofe. CNIPT va oferi celor interesați să viziteze orașul nostru oferte de cazare, transport, obiective de vizitat, monumente și atracții turistice, oferte ale operatorilor locali, programe și evenimente ale comunităților locale, hărți, pliante, broșuri”, este menţionat într-un comunicat al reprezentanţilor Primăriei Giurgiu.

Cătălina Sfetcu

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.