Este vorba, desigur, despre campania europeană Traffic Snake Game, aflată la cea de-a II-a ediţie în ţara noastră.

Peste 12.000 de copii din 64 de şcoli ale mai multor oraşe din ţară vor participa la activităţile derulate în cadrul campaniei al cărei scop este încurajarea elevilor, părinţilor şi dascălilor să adopte mersul pe jos, cu bicicleta sau cu mijloacele de transport în comun, atunci când se deplasează la școală.

În România, Traffic Snake Game se desfășoară sub denumirea „OSCAR, ȘARPELE HOINAR”. Ediția 2015 va avea loc în cadrul Săptămânii Europene a Mobilității, în perioada 21 septembrie – 02 octombrie, în 16 orașe: Aiud, Alba Iulia, Bistrița, Brașov, București, Făgăraș, Focșani, Giurgiu, Iași, Mizil, Moinești, Odorheiu Secuiesc, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Târgu Mureș și Timișoara.

„Mergând pe jos sau cu bicicleta, copiii devin conștienți de mediul înconjurător și își dezvoltă aptitudini privind siguranța în deplasare, precum și capacitatea de a anticipa acțiunile celorlalți participanți la trafic. În plus, mersul pe jos sau cu bicicleta contribuie la atingerea necesarului de exercițiu fizic, recomandat zilnic copiilor. Un alt beneficiu provine din decongestionarea traficului și reducerea aglomerației, în zonele adiacente școlilor”, spun iniţiatorii campaniei.

Municipalitățile, școlile și organizațiile interesate pot contacta Asociația OER pentru a afla cum se pot alătura campaniei „OSCAR, ȘARPELE HOINAR”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.