Anunţul a fost făcut de Mark Zuckerberg, cofondatorul Facebook, într-o sesiune de întrebări şi răspunsuri ce a avut loc la sediul companiei, în Palo Alto, California, scrie presa naţională.

„Credem că vom fi pregătiţi să îl testăm în curând şi, în funcţie de rezultate, îl vom face disponibil pentru o audienţă cât mai mare”, a declarat Zuckerberg, citat de CNN.

El a adăugat că „e complicat să creezi ceva atât de simplu”, dar, după ce în ultimii ani utilizatorii au tot cerut opţiunea, compania este pregătită să o pună la dispoziţia acestora.

„Butonul ar putea fi folosit pentru a exprima o serie de sentimente negative – precum frustrarea cauzată de anumite posturi care apar în newsfeed, dar mă îndoiesc că îi va face pe utilizatori să vrea să aprecieze negativ fotografiile prietenilor lor. Suspectez că îl vor folosi mai mult pentru a-şi exprima solidaritatea când cineva postează o informaţie despre un eveniment negativ, moartea cuiva sau o pierdere”, a spus şi Andrea Forte, expert în social media la Universitatea Drexel din Philadelphia, citat de BBC.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here