Distrus, în 2005, de apele râului Argeş, Podul de la Grădiştea, cea mai scurtă rută feroviară între Giurgiu şi Bucureşti, a rămas încă de atunci ca un monument trist, ca o simplă fotografie a ceea ce poate face furia naturii.

Mulţi sau poate aproape toţi cei care au ajuns în funcţii înalte ori au vrut să ajungă acolo l-au transformat în subiect electoral. “Las’că vorbesc eu cu cine trebuie! Ba eu îl repar! Ba eu chiar am făcut un proiect” etc.

Cert este că nu s-a întâmplat nimic, până de curând. Purtătorul de cuvânt al PSD Giurgiu Răzvan Cuc a dat vestea bună, joi, 27 august, în conferinţă de presă.

“Am avut o discuţie pe acest subiect cu senatorul Niculae Bădălău. La rândul său, a discutat cu cei din conducerea Ministerului Transporturilor. Au fost alocate sume necesare întocmirii caietului de sarcini. Sperăm ca, până la finele anului, să se deruleze şi licitaţia privind firma ce va executa lucrările. Sigur că este convenabil ca Podul de la Grădiştea să fie folosit ca subiect în campanie, dar cred că mai bine este să venim să punctăm soluţiile găsite”, a subliniat Cuc.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.