Aşa cum am mai scris, în repetate rânduri, pentru reabilitarea capitală şi modernizarea Podului Giurgiu-Ruse a fost câştigat un proiect european de către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale(CNADNR).

La proiectul respectiv s-a lucrat mai bine de 7 luni.

Apoi, în mod firesc, după câştigarea licitaţiei de către o societate, amplasamentul a fost predat acesteia din urmă.

A revenit cu precizări pe această temă, joi, 9 aprilie, în conferinţă de presă, director al Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri(DRDP) Bucureşti, Marian Mina, la solicitarea jurnaliştilor locali.

„CNADNR are un contract semnat pentru Podul Giurgiu-Ruse iar amplasamentul a fost predat, acum fiind o organizare de şantier. De tot ceea ce se întâmplă acolo răspunde firma ce se ocupă de lucrări. Au fost, desigur, clauze, asumate de ambele părţi, şi, dacă vor fi întârzieri, societatea respectivă riscă penalităţi. Până pe 15 decembrie 2015, noi(CNADNR, n.r.) nu avem ce să facem acolo, firma respectivă se ocupă inclusiv de întreţinere”, a spus Mina.

El a precizat că lucrările de reparaţii capitale vor începe, aşa cum anunţam şi noi, după Paşte. De atunci, vor fi impuse şi restricţii de trafic. Adică, se va circula pe o singură bandă, iar timp de maximum 3 ore, în anumite zile, traficul va fi închis total. De asemenea, într-o zi, când se va lucra la structura metalică, circulaţia rutieră ar putea rămâne închisă total timp de 24 de ore.

De menţionat este şi faptul că se poartă acum negocieri între firma constructoare şi CFR, întrucât societatea din urmă nu permite închiderea traficului feroviar mai mult de 2 ore pe zi, ceea ce ar însemna că lucrările în zona respectivă s-ar întinde nepermis de mult.

C.S.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.