Pentru că la unul dintre cele mai recente spectacole de teatru, la Giurgiu, au venit vreo 30 de oameni, managerul Teatrului „Tudor Vianu”, Mircea M. Ionescu, a anunţat, într-o conferinţă de presă, că nu va mai fi jucată nicio piesă fară măcar 50 de oameni în sală.

Iată că cei de la PES Activists România, filiala Giurgiu, au reuşit să umple până la refuz Cafeneaua Artiştilor, acolo unde, vineri, 27 februarie, a fost pusă în scenă piesa „46 de paşi”- un deosebit rezultat artistic al unei colaborări româno-bulgare.

Cu câteva ore înainte de eveniment, cei din conducerea organizaţiei menţionate(din PES Activists fac parte membri şi simpatizanţi ai PSD, în marea majoritate- tineri, care se axează pe probleme europene) au susţinut o conferinţă de presă, la care a fost prezent chiar şeful lor la nivel naţional, europarlamentarul Victor Negrescu. Ei au anunţat, astfel, lansarea campaniei „Şansa la cultură”.46 pasi

„Este o iniţiativă ce porneşte de aici, de la Giurgiu, ceea ce este cu atât mai lăudabil. Practic, această campanie constă în a oferi posibilitatea cât mai multor persoane să aibă acces la cultură, la artă. Ştim că nu toată lumea îşi permite să aibă acces la astfel de servicii, dar noi încercăm să le înlesnim eforturile”, a declarat Negrescu.

Tânărul şi activul europarlamentar PSD a explicat faptul că, la nivel naţional, campania va viza oferirea de invitaţii celor fără posibilităţi materiale şi la cinema sau filarmonică, targetul fiind de 5.000 de români sprijiniţi în acest fel.

Preşedintele PES Activists Giurgiu, George Pălălău, a anunţat că i-a venit ideea unei asemenea campanii, după ce a stat de vorbă cu directorul Mircea M. Ionescu. Pălălău  a spus că, în doar câteva ore de la crearea unui eveniment pe Facebook, zeci de giurgiuveni îşi anunţaseră intenţia de a merge să vadă piesa „46 de paşi”. În plus, au fost făcute şi invitaţii, la propriu, în acest sens.

La rândul său, vicepreşedinte al PES Activist Giurgiu, inspectorul şcolar general din judeţul nostru, Gigi Oprişan, a anunţat, în cadrul aceleiaşi conferinţe de presă, că organizaţia pe care o reprezintă pregăteşte şi alt tip de campanii. „De exemplu, vom pune accentul şi pe sport, pe sănătate, dar deocamdată le păstrăm drept surprize, vi le vom prezenta la momentul potrivit”, a spus Gigi Oprişan.

C.S.

LĂSAȚI UN MESAJ