Patru utilaje de ultimă generaţie, folosite în plombări carosabil, în special pe timp de iarnă, manevrate de specialişti de la Cluj şi angajaţi ai Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri(DRDP) Bucureşti, au fost aduse marţi, la Giurgiu. Acestea vor fi folosite într-o amplă acţiune de reparaţii pe partea română a podului ce leagă Giurgiu de Ruse, Bulgaria.

Aşadar, pentru că sunt extrem de eficiente utilajele cu infraroşu, acţiunea de plombare a tuturor gropilor din carosabil va dura maximum 3 zile, ne-au spus cei din conducerea DRDP Bucureşti. Ei au primit sprijinul colegilor de la Regionala de la Cluj, atât cu mecanici cât şi cu utilajele respective.DSC_0081

„Cele 4 utilaje cu infraroşu pentru plombări funcţionează, astfel, pe bază de radiaţie termică şi sunt utilizate în special pe timp de iarnă, întrucât acestea încălzesc şi materialul folosit la reparaţii, cât şi carosabilul, la 160 de grade, atât cât este încălzit asfaltul vara”, a declarat pentru giurgiu-net, directorul DRDP Cluj, Eugen Cecan.DSC_0077

El a precizat că pentru plombarea gropilor din asfaltul de pe Podul Prieteniei este folosit un material special, nu mixtura stocabilă ce, la orice ploaie, se deteriorează, astfel încât lucrarea aceasta poate rezista chiar 1 an, potrivit lui Cecan.

Reparaţiile efectuate în aceste zile pe Podul Prieteniei sunt efectuate cu fonduri în regie proprie.

Cătălina Sfetcu

LĂSAȚI UN MESAJ