transport-in-comunSituația SC TRACUM SA este dezastruoasă, spunea edilul șef al municipiului, Nicolae Barbu, într-o recentă conferință de presă. Totul a început, spunea el, odată cu afirmația deloc oportună a directorului general al societății, Andrei Ovidiu, că „autobuzele sunt pline ochi cu pensionari și elevi, iar încasări pentru bilete nu se mai fac”. Nemulțumirea cea mare a managerului TRACUM era, de fapt, legată de numărul mare de gratuități oferite de primăriei anumitor categorii de cetățeni, gratuități pe care municipalitatea le plătește, lună de lună, cu un miliard de lei. „Fără acest miliard de la noi, TRACUM s-ar închide în secunda doi”, a spus Nicolae Barbu.

Numai că, deși Andrei Ovidiu se lăuda că societății îi merge bine, că nu mai sunt niciun fel de restanțe, situația de fapt este cu totul alta. În data de 14 mai, Administrația Județeană a Finanțelor Publice Giurgiu a înaintat, către SC TRACUM SA, adresa cu numărul 23690, prin care înștiința conducerea societății de faptul că s-a demarat procedura de vânzare la licitație a bunurilor cu care a girat societatea, atunci când și-a eșalonat datoriile de multe sute de milioane de lei pe care le avea la bugetul de stat. Conform anunțului de vânzare la licitație, cele opt autobuze (singurele, de altfel, care mai circulă prin municipiu), urmând a fi licitate cu sume începând de la 192.700 lei.

Situația în care se află SC TRACUM SA acum nu este decât urmare a faptului că Vasile Mustățea a promovat și susținut, în funcții de conducere, oameni incapabili să conducă o societate comercială. Nu e de mirare să aflăm și de alte asemenea „minuni” pe care le face Mustățea.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.