logoUrmare informaţiilor apărute în „SURSA ZILEI”,pe data de  12.05.2014, ce au avut ca subiect „DRDP Bucureşti cumpără cu 2 milioane de euro apă, CD-uri, USB- uri, coşuri de gunoi şi rechizite”, CNADNR SA face următoarele precizări:

 Aşa cum obişnuieşte, publicaţia „SURSA ZILEI” dezinformează constant opinia publică în privinţa activităţii desfăşurate de CNADNR SA. Astfel, în articolul menţionat se afirmă în mod mincinos că Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Bucureşti a achiziţionat în valoare de 2,4 milioane de euro apă, CD-uri, USB- uri, coşuri de gunoi şi rechizite.

 În realitate, din lista de produse prezentate în articol sunt evidenţiate doar câteva achiziţii, în valoare totală de 109.000 euro, după cum urmează:

Ø  30.000 euro pentru achiziţia de consumabile IT (denumite tendenţios în articol “CD-uri, USB-uri şi diverse consumabile”);

 Ø  16.000 euro apă minerală, 13.000 euro apă potabilă – precizăm că, întreaga cantitate de apă minerală se achiziţionează pentru cei 942 de salariaţi ai DRDP Bucureşti, iar apa plată este necesară celor 28 de subunităţi (Secţii de Drumuri Naţionale şi Districte) ale DRDP Bucureşti care nu dispun de apă potabilă, în conformitate cu art. 14 din Legea nr. 319/2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă;

 Ø  14.000 euro materiale sanitare – conform Ordinului MSF nr. 933/2002, art. 213 şi Ordinul MSF nr. 427/2002 pentru aprobarea componenţei trusei sanitare şi a baremului de materiale ce intră în dotarea trusei de prim ajutor fără cadre medicale şi materiale igienico-sanitare – conform Legii nr. 319/2006 asecurităţii şi sănătăţii în muncă şi Contractului Colectiv de Muncă /2013, Anexa nr. 10 care stipulează obligaţiile Angajatorului privind achiziţionarea de materiale igienico-sanitare pentru salariaţi.

 Ø  8.000 euro coşuri de gunoi şi pubele – achiziţia este necesară pentru menţinerea curăţeniei în Vama Giurgiu, fiind vorba despre 9 bucăţi pubele eco şi 50 bucăţi coşuri gunoi stradale eco.

 Ø  55.000 euro pentru achiziţia de hârtie şi rechizite – pe lângă necesarul de aprovizionat pentru buna funcţionare a subunităţilor DRDP Bucureşti (în anul 2013 nu a fost demarată nicio procedură de achiziţie pentru rechizite). Precizăm că este necesară achiziţia unui număr mare de dosare şi hârtie pentru instrumentarea unui număr aproximativ de 150.000 de dosare reprezentând tarife de despăgubire neachitate în baza Proceselor Verbale de Constatare a Contravenţiilor emise începând cu anul 2011 de către CESTRIN.

LĂSAȚI UN MESAJ