Magureanu sau Anton ? Puterea sau opozitia? U.E sau noi? Cine face podul?
Din punctul meu de vedere politicienii puterii sunt de un amatorism inexplicabil. Stirea aceasta trebuia data in conferinta de presa de un politician de Giurgiu si nu de purtatorul de cuvant al guvernului. Si cu toate acestea cineva se va bate cu caramida in piept cu privire la urmatoarea stire. Deschidem pariurile? Cine va fi acela ? Azi  ?
Bomba zilei este ca guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici pentru lucrarile de reabilitare a podului de cale ferata situat pe linia de cale ferata Bucuresti – Giurgiu, intre statiile Vidra si Gradistea, a anuntat purtatorul de cuvant al Guvernului, Ioana Muntean , la finalul sedintei de Guvern de ieri.

Circulatia feroviara pe sectia de cale ferata Bucuresti – Gradistea a fost inchisa din cauza avariilor aparute la vechiul pod feroviar de la kilometrul 23+557, dupa inundatiile din anul 2005. Prin lucrarile preconizate se urmareste racordarea podului deja construit in cadrul proiectului de amenajare a raului Arges, la traseul feroviar existent.

Solutiile tehnice adoptate pentru acest proiect sunt in acord cu normele europene si presupun executia unor ample lucrari, precum: reabilitarea infrastructurii si a suprastructurii podului si a viaductului existent; construirea de noi viaducte pentru eliminarea terasamentelor inalte; racordarea traseului noii linii la linia existenta; amenajarea unui punct de oprire in linie curenta; aparari de maluri in albia raului Arges pe toata zona podului; instalatii de semnalizare feroviara si de siguranta a circulatiei; instalatii de telecomunicatii etc.

Atribuirea contractului pentru executia lucrarilor se va face in urma unei licitatii deschise, iar contractul se preconizeaza a fi incheiat pana la sfarsitul acestui an, astfel incat executia lucrarilor sa inceapa in anul 2012.

“ Valoarea totala a investitiei este de aproximativ 59 milioane euro (fara TVA), iar sursa de finantate va fi asigurata, in urma acordului stabilit cu Comisia Europeana, din fonduri POS-T si de la Bugetul de Stat”, a precizat purtatorul de cuvant al Guvernului.

http://www.mondonews.ro/Incep-lucrarile-de-reabilitare-a-podului-de-cale-ferata-de-pe-linia-Bucuresti—Giurgiu+id-42696.html

 

2 COMENTARII

  1. Ce conteaza cine se va bate cu pumnul cu piept?Important pentru noi este sa fie facut,nu conteaza cum, pentru ca cei care avem un minim de cunostinte stim ca fara fondurile Uniunii Europene nu s-ar misca nimic in tara asta.Degeaba isi asuma ei meritele pentru tot ce s-a realizat pana acum sau ce este in curs de implementare.Stim cu totii ca trecere are doar culoarea portocolie, o culoare placuta, de altfel, dar care in ultimii 7-8 ani a ajuns sa fie detestata de marea majoritate a populatiei.Oricum, reabilitarea acestui pod va aduce pierderi imense pentru „baronii” transportului local care au facut averi cu microbuzele pe tronsoanele afectate de ruperea acestuia. Abia astept sa vad acele microbuze in parcurile de masini „zacand” trase pe dreapta si pe ei dand din colt in colt si deschizand usa ministerelor sa se planga.Usor, usor ne trezeste Uniunea la realitate, dar e greu si pt aceasta sa lupte cu mafia din Romania. Mai avem un singur an de chin, un an in care sper sa intelegem ce este bine pentru noi, pentru viitorul nostru si al copiilor nostri.Sa iesim cu totii la vot si sa contracaram toate metodele lor de furtisag, cu toate ca ne va fi foarte greu si nu o putem face decat daca suntem uniti si mai ales daca ies tinerii, care trebuie sa inteleaga ca tara, in acest moment crucial (la fel ca si cel din 1989), atarna de umerii lor.In ceea ce priveste pariul pe care il doriti deschis, nu ma incumet sa pariez decat pe culoarea care se va vedea pe fundal la conferinta de presa si cu siguranta aceasta va fi culoarea aceea placuta de altfel dar care a ajuns sa fie detestata.Si ca sa inchiei cu unul din sloganurile lor de campanie, „Nu pot iei sa fure, cat putem noi sa votam” (varianta ce a suferit modificarile de rigoare pentru a fi in concordanta cu gramatica limbii romane)!O zi buna va doresc!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.